Motip DPF reiniger 090515
Motip DPF reiniger 090515
Prijs per stuk

Motip DPF reiniger 090515

Motip
86090515
8711347228836
Korting
    Levertijd:1-3 werkdagen
Bestel
  • Beschrijving
  • Meer

Motip DPF reiniger 090515

  • Losmaken van roet in roetfilter-systemen. 
  • Inhoud: 500 ml

Motip DPF reiniger 090515

Hulpmiddel voor het, zonder demontage, losmaken en verwijderen van vervuiling door en afzetting van roet in roetfilter-systemen. DPF Reiniger heeft een snelle werking en is niet corrosief. MoTip DPF Reiniger is oplosmiddelvrij en onbrandbaar.

Productomschrijving

Hulpmiddel voor het, zonder demontage, losmaken en verwijderen van vervuiling door en afzetting van roet in roetfilter-systemen.

Toepassingen

  • Roetfilter systemen

Productkenmerken

  • Snelle werking
  • Oplosmiddelvrij
  • Niet corrosief
  • Onbrandbaar

Gevarenaanduidingen

  • H229 Houder onder druk: kan open barsten bij verhitting.

Voorzorgsmaatregelen:

  • P102 Buiten het bereik van kinderen houden.
  • P260 Spuitnevel niet inademen.
  • P210 Verwijderd houden van warmte, hete oppervlakken, vonken, open vuur en andere ontstekingsbronnen. Niet roken.
  • P251 Ook na gebruik niet doorboren of verbranden.
  • P410+P412 Tegen zonlicht beschermen. Niet blootstellen aan temperaturen boven 50 °C.
  • P501 De inhoud en de verpakking verwerken volgens de plaatselijke voorschriften.

Fysische en Chemische Eigenschappen

  • Inhoud : 500 ml
  • Basis : Oplossing van speciale tensiden
  • Drijfgas : Inert drijfgas
  • VOS-gehalte : 0% w/w
  • Soortelijke massa bij 20°C : 0,99 gr/ml
  • Dampdruk bij 20°C : 8 tot 9 bar

Gebruiksaanwijzing

  • Voor het gebruik, de aanwijzingen op de verpakking goed lezen en opvolgen.
  • Alleen voor professioneel gebruik!
  • De spuitbus op kamertemperatuur brengen.
  • Ideale verwerkingstemperatuur 5 tot 30°C.
  • Voor gebruik de spuitbus schudden.

Voor gebruik, de motor af laten koelen (maximaal 50°C). Raadpleeg de instructies van de autofabrikant. Verwijder de temperatuur- of druksensor van het filter. Breng de slang aan in deze opening. Spuit de bus leeg met de volgende interval: spuit 3-5 keer, laat 5 sec. inwerken.

Monteer de temperatuur- of druksensor. Start de motor en laat gedurende een kwartier stationair draaien om de meeste vloeistof te verdampen. Maak een testrit van een half uur. Hierbij kan stoomvorming optreden.